سفارش تبلیغ
صبا ویژن

علوم جدید

نظر

 کارگاهی که توسط یک پسر جوان در اندونزی اداره می شود ، با یک ایده اقتصادی ، پایدار و تا حدودی عجیب ، کفش هایی با پوست مرغ می سازد.

 پدر و پسر اندونزیایی قصد دارند از پای مرغ برای تولید کفش و تغییر صنعت استفاده کنند. نورمن واریکا رمضانی در مورد این پوست ها تحقیقاتی انجام داد و به پسرش توصیه کرد کفش مرغ بسازد ، بنابراین این جوان 25 ساله پروژه خود را در سال 2017 آغاز کرد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد تولیدی کفش به اینجا مراجعه کنید

 

 تیم پنج نفره رمضانی قبلاً کفشی تهیه کرده است که به طور کامل یا بخشی از پوست مرغ ساخته شده است. تولید این کفش در پروسه ای بسیار دشوار ده روز به طول می انجامد. کارگران پوست را با دست پوست می کنند ، سپس رنگ می کنند و آن را به قطعاتی تقسیم می کنند که می توان از آنها برای ساخت کفش استفاده کرد. یک جفت کفش به 45 پای مرغ نیاز دارد و بین 35 تا 140 دلار قیمت دارد.

 

 

 

رمضانی گفت انگیزه اصلی او استفاده از ضایعات رستوران و فست فود است که منبع اصلی بودجه پروژه وی است. "بیایید آن را با ارزش تر کنیم." جوانان اندونزی حاضر در این کارگاه گفتند که محصولات ما راحت هستند و مشتریان از تولید این کفش ها راضی هستند و واکنش بازار محصولات ما تا کنون مثبت بوده است.

 

 

 

گروه مشاوره بوستون در پیش بینی خود برای سال 2018 اعلام کرد که انتظار می رود ضایعات مواد غذایی حدود یک سوم افزایش یابد و تا سال 2030 به بیش از دو میلیارد تن برسد.

 

منبع خبر